Wednesday, February 12, 2014

Õlipaagi ehitamine:

Kuna guugeldamine mulle väga tarka vastust õli koguse kohapealt ei andnud siis võtsin originaal õlipaagi ning mõõtsin õlitaseme kogused ära. Tahtsin uues paagis õlivarda tasemed õigetele litraasidele paigutada..
Metallitöötlemise protsess algas suurest metall-torust, mille jällegi metalliärist Kane ära tõin. Samuti lõikasin metallplaadist välja uue õlipaagi otsaseinad 
Dunlop Hiflexist tähe tänavalt ostsin erinevaid jublakaid õlipaagi ning tagumiste pidurite tarbeks.
Toru aitas üks suurema treipingiga sõber pealt siledaks treida. Peale treimist mõõtsin välja ning lõikasin keskmise raamitoru süvendi..

 Õlitasemed ning õlikorgi asukoht
 Paratamatult ei leidnud õige läbimõõduga toru õlivarda ja korgi jaoks... seetõttu tuli see lihtsalt rauast välja treida...



 Pealmine õlitoru + tuulutus
 Selline ta sai...näeb välja nagu mõni pisem punsu- hundijalavee valmistamiseks :D




Õlipaak valmis ja loodame, et sai hea...eks katsetuste käigus saab selgeks...

No comments: