
ning kogu kupatus üheskoos, loodan, et sai ka hea ja hakkab toimima ilusti...:)

koda ja plaat mootori küljes

käigukast koos kojaga

ühendasin töödeldud sidurikojaga ning keevitasin plaadi külge käigukasti kinnitus poldid

pika puurimise, lõikumise, nühkimise ja ratsimise sain valmis sellise tüki

seejärel piinasin tikksaage ja sain sellise hammasratast meenutava ratta sealt keskelt

puurimist oli omajagu, 70 auku vist kuskil

kärnisin ette, et asi saaks hea ja täpne

12mm metall plaat, millest tuleb käigukasti ning sidurikoja vaheplaat

seejärel olin õudselt kaval ja tegin igast sabloone ja värke, et saaks õige vaheplaadi kuju kuidagi...

üks sõber freesis õigesse mõõtu

selle nüsisin rellakaga pooleks

sapaka sidurikoda

hoorattad koos ja mootoriküljes

sapiku hooratas

Dnepri hooratas
Järgnevalt sai ette võetud mootori ja käigukasti ühendamine. Esmalt mõõtsin välja õiged vahekaugused ja lasin treialil hoorattaid töödelda. Dnepri omalt maha treida ja zaz-i omale dnepri hooratta mõõdus soon sisse lasta, tsentreerimiseks. Seejärel hoorattad poltidega omavahel kokku.
No comments:
Post a Comment