Thursday, January 17, 2008

K750m


Järgmiseks elukaks on niinimetatud emm , ametinimi siis K750m aastast 1964 mootoriks mitteoriginaalne dnepr mt-10. Soetatud sai ta juba väga ammu , kui mul ei olnud veel juhilubadestki õrna lõhnagi ninas veel. emmiga oli lugu küllaltki sarnane kulg nagu teiste masinatega mida ma omanud olen ,.. lammutasin ta jällegi täiesti pilbasteks, nühkisin haljaks värvisin ja lõin ta korralikult läikima . Mootori remondi lasin teha valga sikliklubis , millega nad ka väga hästi hakkama said .Peale seda sai sõidumõnusi nauditud kui juba load käes ... kuna sai temaga palju sõidetud. ja ma otsustasin selle aasta 2007 suve alguses ta uuesti laiali kiskuda ja plaan oli ka seekord külgkorv külge ehitada , mida tal polnud kui ma ta ostsin. Jupid käisid liivapritsist läbi , peale seda pülbervärv raami detailidele , paagi ja porikad ja ka teisid vidinad värvisin ise üle ... külgkorv tahab veel tegemist. Tegemine seisab praegu elektrisüsteemi taga ... edasisi tegevusi kajastan ka selles blogis . üritan ka lisada pilte eelnevatest vanadest tegemistest!

No comments: