Friday, April 15, 2011

ning kogu kupatus üheskoos, loodan, et sai ka hea ja hakkab toimima ilusti...:)
koda ja plaat mootori küljes
käigukast koos kojaga
ühendasin töödeldud sidurikojaga ning keevitasin plaadi külge käigukasti kinnitus poldid
pika puurimise, lõikumise, nühkimise ja ratsimise sain valmis sellise tüki
seejärel piinasin tikksaage ja sain sellise hammasratast meenutava ratta sealt keskelt
puurimist oli omajagu, 70 auku vist kuskil
kärnisin ette, et asi saaks hea ja täpne
12mm metall plaat, millest tuleb käigukasti ning sidurikoja vaheplaat
seejärel olin õudselt kaval ja tegin igast sabloone ja värke, et saaks õige vaheplaadi kuju kuidagi...
üks sõber freesis õigesse mõõtu
selle nüsisin rellakaga pooleks


sapaka sidurikoda
hoorattad koos ja mootoriküljes
sapiku hooratas
Dnepri hooratas


Järgnevalt sai ette võetud mootori ja käigukasti ühendamine. Esmalt mõõtsin välja õiged vahekaugused ja lasin treialil hoorattaid töödelda. Dnepri omalt maha treida ja zaz-i omale dnepri hooratta mõõdus soon sisse lasta, tsentreerimiseks. Seejärel hoorattad poltidega omavahel kokku.

No comments: