Monday, April 7, 2014

Üks suurem tegemine bobberi juures on seekord mootor. Ostes masinal mootor läks ilusti käima aga sõita ei saanud, kuna sidur ei töötand. Ei hakanud eraldi tol hetkel sellele rõhku panema, kuna nagunii läheb suuremaks ehitamiseks. 
Nüüd siis jõudis järg sinnamaale, et sai plaani võetud, et mootor tuleb lahti võtta, üle vaadata ning, mis vaja see ära vahetada.
Bobberi võtsin juppideks ning mootori transportisin Motolaborisse Intsu juurde
 Sai ka kohe pihta antud ning mootorit lahti võtma hakatud. Kuna teadmatus oli suur siis oli ka küllaltki üllatusmuna efekt. 
 Hr Ints tööhoos
 Kõigepealt selgus, et tegemist 883 originaal mootoriga

Ja, mis järgnevalt selgus oli ainult positiivne. Selgus, et organid on kõik väga heas korras ning masin ilmselt suhteliselt vähe sõitnud. Ise olin juba mõttes hullemaks ennast ette valmistanud aga läks sedasi. Kerge plaan oli 883cc - 1200cc peale teha, aga kuna isegi kolvid ja silindrid on niivõrd heas seisus ,, siis ei hakka sel korral seda näppima. Seekord vahetab mootoril kõik tihendid ja simmerlingid ning paneb ta tagasi nii nagu ta lahti tuli.



 Siduri viga seisnes selles, et kettad olid lihtsalt ilmselt pika seismise tõttu omavahel kokku kleepind ning selles ka probleem miks sidur ei töötand.

No comments: