Friday, April 4, 2008

Teadete-tahvel seisab ka ausalt omal kohal kuigi dokumendid on puudu, aga eks näis äkki õnnestub millalgi ka need hankida...?
Mt-9 mootor peaks olema
Külka ning muid jubinaid...

Täna sai võetud siht Rapla küljealla Kasvandusse, ning hangitud raskekahur K650 aastast 1969. Masin ei ole sõidukorras, aga üllatavalt komplektne siiski , ütleme, et ma ootasin märksa hullemas seisukorras masinat kui aru oli saadud, mootor pole ka komplektne , esialgsel vaatlusel oli puudu süütemäng ning mõningad jubinad veel, aga see pole ka oluline. Puudu on ka dokumendid. Loovutasin ma ta eest 600eeku lisaks sain kaasa külgkorvi ja paar kastitäit juppe ja mõned veljed. Ise olen enda ostuga jällegi 100% rahul :) , nüüd siis minu kolhoosis kaks sellist masinat , k750m 1964 kõrvale siis selline masin. Esialgu ma temaga midagi ette ei võta, pooleliolevaid projekte on praegu ees, mis vajavad lõpetamist. Aga millalgi taastan ma ka selle masina...

No comments: