Sunday, December 7, 2008


Aga välja näeb see elukas ikka megaJõhker:D

Sisu ning ülejäänud kraam.
Paar nädalat peab ta väljas katte all seisma , seejärek loodan ta varjualla mahutada. Esitiivad tunduvad haljad. Eelnevalt on sinna peale pandud roostevastane happekrunt, mille ma omakorda tõmbasin üle roostemuunduriga, mis siis niiskuse eest teda väheke kaitseb.

Möödund neljapäev sain ma sellise pooliku projekti omanikuks. Tegemist on 2 generatsiooni camaroga. 1979 Chevrolet Camaro Berlinetta. Masin ise on umbes 4a tagasi saksamaalt toodud ja hakatud ehitama. Omanikul sai aga isu täis ja minul tekkis isu ja nii ta läks. Masin ise on ilma kasti ja mootorita. Enamvähem kõik kere jupid on olemas ja kere ka iseenesest suhteliselt kõva. Mõnest kohast vajab keevitust , aga see pole probleem. Enamus on keevitatud ning vajaminevad detailid välja vahetatud (uksed ja esitiivad). Esimene poolraam on saanud uued puksid ja värvkatte. kaasa sain poluretaan tagasilla puksid. Esialgu peab see auto ootama kõigepealt suve ja siis vaatan edasi mis saab. Kuna praegu garaaz on igst teisi projekte täis siis peab see oma aega ootama natuke. Projekte on päris palju tekkinud, aga samas ega nad leiba seismise eest ei küsi. Küll saavad nad kõik ükskord tehtud:) Uudis on veel selline , et seoses camaro soetamisega lahkus minu masinapargist K750M millest on eelnevalt juttu olnud. Aga see selleks, vaheldust peab olema.
Tagaratta rakis. Hoiab võlli asendi omalkohal seniks kuni kiige eemaldan ja uued torud vahele sätin.
Roolikannu muutmine. Lõikasin välja väikesed sälgud , kui vajalik nurk käes keevitasin uuesti kinni.

Vahepeal on mõned ajad mööda läinud. Pole mahti blogi uuendada olnud. Tehtus on aga niipalju , et lõikasin maha siklil tagumise otsa enamjaolt, Muutsin ära roolikannu nurga mis sai vist 35 kraadi , ennem oli 29 . Täpselt arvu ei mäleta peab üle vaatama. Täna tegelesin õhtupoolikul tagaratta rakise valmistamisega. Rakis on hea selleks , et kui ma kiige ära lõikan siis säilib ratta asukoht ning koos sellega ka õige kokkujooks seniks kuni uus raam saab tehtud. Üks asi mis päevavalgele ka tuli on see , et see motikas on miskise paugu saanud kunagi tagakiigele. Kuna tagakiik oli päris korralikult kõver ning ratas asetses ka viltuselt. Praeguseks sai viga parandatud ja võll on õieti nüüd. Järgmine nädal loodan saada laserist kätte mõned vajalikud jupid mida vaja hardtaili ehitamiseks. Ning siis vast saab torusi mõõtma ja lõikama hakata.